.

Alla inlägg under juni 2017

Av Marre - 8 juni 2017 23:02

Jag tror på att man har levt ett tidigare liv än detta "nutida" man lever i. Jag tror att jag levde runt åren 40 talet, 60 talet, 30 talet osv .. jag gillar mycket av vintage, klädseln, hårfrisyrerna, bilarna från 60, 70,80 talet själv önskar jag mig en Plymouth Fury från 1958, älskar grammofoner, liksom skrivmaskiner önskar mig en egen faktiskt, gillar också inredningen dem hade då, lyssnar mycket på den gamla sorterns musik som Louis armstrong, Frank sinatra, James Brown, Glenn Miller Osv) gillar inte särskilt mycket av den nya musiken, artisterna. Om jag skulle sjunga någonting skulle det vara Jazz med storband. Jag älskar storband, om inte det skulle det vara opera. Mycket säger sig i det. Jag kan då säga att jag inte har hitta t mig själv ännu, vem just jag är kanske detta är den jag är och ska vara. Hum...


Vem var du i ditt fd. (förra) liv...

Av Marre - 8 juni 2017 21:46

Tatueringar är också ett stort intresse fick min första gaddning för något år sedan som present och som första prövning, i min familj är vi alla tatuerade mer eller mindre. Den som blev tatuerad först var nog min lilla syster, jag har dock haft ett stort intresse för just detta, till exempel var ett av mina favorit program "Miami ink" som tidigare gick på tv tillsammans med Cat von D jag har nog sett igen nästan alla program. Jag har själv velat tatuera andra också, älskar att rita, är också konst intresserad. Mitt tatuerings mål är att gadda hela högra armen inklusive hälften av vänstra. Jag gillar att skapa och för mig är tatueringar konst.



... Har du någon/några tatueringar du vill visa? lägg gärna upp dem i kommentarsfältet nedaH

Av Marre - 8 juni 2017 20:47

Bartenderi är ett stort intresse något jag har fastnat för, och att blanda är kul. Tycker framför allt att  det är intressant med sprit, gillar att smaka och smutta, känna nya smaker och ge bort någonting som faller andra i smaken. Köpte en shaker för inte så längesedan vi har använt den väl andra gillar att testa på också. Ibland blir det bra, ibland jätte äckligt beror på vad som blandas i. Vi lär oss något nytt varje gång det mesta uppskattas och blir gott. Här är några drycker jag kan visa som vi har blandat;


(starkare drycker)


     

Kan också påpeka att min favorit dryck än så länge är "Whisky sour"

... vilken sorts drink är just er favorit?!


Av Marre - 8 juni 2017 17:29

Välkommen till min nya blogg! här på bloggplatsen.se

inom kort lär det komma fram flera inlägg ha tålamod tills dess.   

 

// Marre

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards